
Applicatiebeheerder Bedrijfsvoering | 32-36 uur
Pijnacker-Nootdorp€ 3.167 - € 4.537 per maandBedrijfsvoering
Functieomschrijving
“Als applicatiebeheerder ben jij de olie die de motor draaiende houdt. Zonder jouw ondersteuning kan het team Financiën zijn werk niet doen.”.
De juiste data uit Cognos halen? Jij regelt het! Een gebruiker die zijn wachtwoord is vergeten? Zo gepiept! Als applicatiebeheerder bedrijfsvoering bij de gemeente Pijnacker-Nootdorp heb jij een onmisbare rol voor het team Financiën. Als vliegende keep weet jij voor elk probleem de juiste oplossing te vinden. Weet je het even niet? Dan trek je bij collega’s aan de bel en los je het alsnog op. Elke dag opnieuw, ondersteun jij collega's van financiën zodat zij hun werk kunnen uitvoeren. Binnenkort vragen zij zich af, hoe ze het ooit zonder jou hebben gedaan.
Werkzaamheden
- Je bent verantwoordelijk voor het inrichten, beheren en onderhouden van de applicaties voor de afdeling Bedrijfsvoering;
- Jij kunt uit de voeten met verschillende Centric applicaties zoals: Key2Finance, DIS4FIS, WBU, MDU en de bij ons in gebruik zijnde ondersteunende software, bijvoorbeeld Cognos, Tangelo en Apparo. Maar je draait je hand er ook niet voor om, om je te verdiepen in andere applicaties;
- Je beheert gebruikersrollen, richt processen in, voert wijzigingen door en maakt controle rapporten om te bewaken dat gegevens juist beheerd worden;
- Je lost functionele storingen op, zodat jouw collega’s ongestoord verder kunnen met hun financiële rapportages;
- Je levert ondersteuning bij het samenstellen van de P&C-producten met behulp van Tangelo en Apparo;
- Je zorgt voor een juiste gegevensuitwisseling met andere systemen;
- Je bent contactpersoon richting leveranciers.
Vereisten
Wat neem je mee?
- Je hebt een financiële achtergrond (PD/MBA);
- Je hebt hbo-werk- en -denkniveau;
- Je bent een resultaatgerichte collega die het leuk vindt om met veel collega’s te schakelen;
- Je bent thuis in de wereld van applicaties en er zijn maar weinig applicaties die jij niet binnen een mum van tijd onder de knie hebt;
- Je werkt gestructureerd en weet je staande te houden in een omgeving waar er veel vragen op je afgevuurd worden;
- Je bent leergierig, analytisch, in voor een grapje en legt gemakkelijk verbanden.
Dit bieden wij

Salaris tussen de € 3.167,- en € 4.537,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 9)

Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% op bruto salaris

Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar

We bieden je in eerste instantie een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband.
Overige arbeidsvoorwaarden

Pensioenopbouw bij ABP

Reiskostenvergoeding

Thuiswerkfaciliteiten

Extra verlof

Hybride werken

Surface en mobiele telefoon
Over ons team
In deze functie werk je voor het team Financiën. Dit team zorgt ervoor dat de gemeente een gezonde financiële positie heeft en daar naar buiten toe helder en transparant over communiceert. Het team is verantwoordelijk voor de financiële administratie, de begrotingen, de tussentijdse rapportages en de jaarstukken. Daarnaast geven zij budgethouders, management en bestuur advies over alle financieel-economisch onderwerpen. Daarnaast werk je veel samen met andere ondersteundende afdelingen zoals ICT en P&O.
Over onze gemeente
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Collega’s voelen zich gewaardeerd en zijn trots om te werken voor Pijnacker-Nootdorp.
Interesse?
Reageer door je cv met motivatie in te sturen, klik hiervoor op “solliciteren”.
Meer weten?
Neem contact op met Edwin van Zuylen, Teamleider Financiën Inkoop en Juridische zaken, via 06-46981589.
Procedure
Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:
- Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
- Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
- Eerste gesprek;
- Eventueel tweede gesprek;
- Arbeidsvoorwaardengesprek;
- Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!