
Coördinator Klant Contact Centrum (KCC) balie en call | 36 uur
- Op locatie
- € 3.359 - € 4.811 per maand
- Domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening
Functieomschrijving
Ben jij een organisatietalent met een passie voor klantgerichte dienstverlening? Wil je bijdragen aan het soepel laten draaien van het klantcontactcentrum van de gemeente Pijnacker-Nootdorp? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als Coördinator KCC ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele aansturing van het KCC-team. Je houdt je bezig met:
Het maken en bewaken van de roosters, het plannen en verdelen van de werkzaamheden en het monitoren van de voortgang van taken.
Het fungeren als vraagbaak voor processen en klankbord voor medewerkers.
Het verzorgen van team overleggen en het informeren van het team over de laatste ontwikkelingen.
Het plannen van de benodigde opleidingen en, samen met twee Senioren, zorgen voor vakinhoudelijke ondersteuning van medewerkers.
Het monitoren van de werkdruk, het signaleren van knelpunten en het tijdig schakelen met de teamleider indien nodig.
De afstemming met de teamleider over de operationele uitvoering van de werkzaamheden en het adviseren over opening- en sluitingstijden, bijvoorbeeld rondom feestdagen.
Je bent informant voor de jaarlijkse gesprekcyclus.
Het onderhouden van contacten met leveranciers en de inhuurpartij en het voorzien van het team van de juiste apparatuur en middelen.
De eerste sollicitatiegesprekken bij de werving en selectie van nieuwe medewerkers.
Het signaleren van verbetermogelijkheden binnen werkprocessen en het proactief leveren van voorstellen om de efficiëntie en kwaliteit van de dienstverlening te verhogen.
Het bijdragen aan de continue optimalisatie van klantcontactprocessen en het actief meedenken over innovaties en verbeteringen binnen het KCC. In overleg met de teamleider voer je deze verbeteringen door.
Daarnaast signaleer je verbetermogelijkheden binnen de werkprocessen en doe je proactief voorstellen om de efficiëntie en de kwaliteit van de dienstverlening te verhogen. Je draagt bij aan de continue optimalisatie van klantcontactprocessen en denkt actief mee over innovaties en verbeteringen binnen het KCC.
Kortom, je bent het organisatorische brein van het KCC en draagt bij aan een efficiënte en klantgerichte dienstverlening en ondersteuning van de teamleider.
Op dit moment zitten we in een organisatieontwikkeltraject en is ervoor gekozen om taken op het gebied van personele zaken tijdelijk bij de coördinator te beleggen. Hierover worden afzonderlijke afspraken gemaakt, aangezien deze taken niet binnen de scope van coördinator vallen.
Waar ga je werken?
Het Klant Contact Centrum (KCC) is het visitekaartje van de gemeente Pijnacker-Nootdorp. Ons team is flexibel, opgewekt en enthousiast. We zijn er niet alleen voor onze inwoners en ondernemers, maar ook voor elkaar. Samen zorgen we voor een warme, klantgerichte dienstverlening waarin iedereen zich gehoord voelt.
Met ongeveer 16 vaste collega’s en een flexibele schil van professionals werken we dagelijks aan het leveren van uitstekende service. Ons team neemt verantwoordelijkheid, toont eigenaarschap en zet acties om in resultaten. We zijn nieuwsgierig, denken mee en hebben een oplossingsgerichte mindset. Onze kracht zit in samenwerken: mét en vóór onze inwoners en bedrijven, zodat we altijd tot de beste oplossingen komen.
Bij ons kun je rekenen op een hechte en ondersteunende werksfeer. Of het nu gaat om een uitdaging van een klant of een vraag van een collega: we staan voor elkaar klaar. Samen maken we het verschil!
Vereisten
Wat neem je mee?
Wij zoeken een coördinator met een dienstverlenend karakter, die goed kan luisteren, snel schakelen, verbinden en communiceren. Deze functie vraagt flexibiliteit in werkuren en vraagt van jou dat je denkt in oplossingen.
Daarnaast beschik je over:
Hbo werk- en denkniveau.
Ervaring in een coördinerende rol binnen een klantcontactcentrum of bij een gemeente.
Goede kennis van de processen binnen een klantcontactcentrum.
Sterke communicatieve vaardigheden zowel schriftelijk als mondeling en een proactieve houding.
Ervaring met werving en selectie en het voeren van gesprekken t.b.v. de gesprekscyclus.
Ervaring met het maken van roosters en plannen van werkzaamheden.
Inzicht in het functioneren van teams en het borgen van kwaliteit en kwantiteit van de werkzaamheden.
Daarnaast ben je iemand die:
Ervaring heeft met omgang van tegenstrijdige belangen binnen en buiten het team en dit op een professionele en empathische manier aanpakt.
Stevig in zijn schoenen staat en stressbestendig is.
Snel schakelt en goed omgaat met ad-hoc situaties.
Overtuigingskracht heeft.
Professioneel en doelgericht is met tact.
Dit bieden wij
Salaris tussen de € 3.359,- en € 4.811,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 9).
Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris.
Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar.
Vitaliteitsbudget van € 250,- per jaar.
We bieden je in eerste instantie een jaarcontract. Wanneer het van beide kanten bevalt zal dit worden omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd.
Overige arbeidsvoorwaarden
Je krijgt per jaar 201,6 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.
Pensioenopbouw bij ABP.
Surface en mobiele telefoon.
Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden
Goed om te weten
Gratis parkeren bij het gemeentehuis;
Goede verbinding met OV;
Een actieve personeelsvereniging.
Interesse?
Reageer vóór 31 maart door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop ’solliciteren’.
Wacht niet met solliciteren! Zodra we een interessante kandidaat tegenkomen, nodigen we deze direct uit voor een gesprek.
Meer weten?
Wil je meer informatie of heb je nog vragen neem dan contact op met Karin Ibrahim-Los, teamleider Publiekszaken, telefoonnummer 06-25239439.
Procedure
Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:
Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
Eerste gesprek;
Eventueel tweede gesprek;
Arbeidsvoorwaardengesprek;
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan.
We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!