Overslaan naar content

Gegevensbeheerder (geo-informatie) | 36 uur

Hybride€ 3.558 - € 5.247 per maandRuimte, belasting en gegevensbeheerHR-21: Medewerker gegevens I

Functieomschrijving

Ben jij dé geo-informatiespecialist die graag de kwaliteit van onze gemeentelijke data naar een hoger niveau tilt en wil je groeien in het beheren van de BGT? Heb je kennis van geografische informatiesystemen en draai je je hand niet om voor het maken van ruimtelijke analyses? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!


Wat ga je doen?

Bij het team geo-informatie verzamelen en verwerken we uitgebreide gemeentelijke (geo)data. Jij zorgt voor een volledige, complete, juiste en actuele administratie volgens de wettelijk gestelde eisen. Kortom, jouw doel is het verhogen van de datakwaliteit van de basisregistraties. Dit doe je onder andere door:

  • Jouw (mede) verantwoordelijkheid voor het actueel houden van de BGT;
  • het uitvoeren van werkzaamheden die een relatie hebben tot de BAG, WKPB en het uitvoeren van werkzaamheden die samenhangen met de afnemende Registraties (Beheer Openbare Ruimte);
  • het verzamelen en aanleveren van de beschikbare ondergrondgegevens aan de landelijke database en bent aanspreekpunt voor de BRO;
  • het maken van thematische kaarten;
  • het helpen bij het ontwikkelen van stuurinformatie;
  • het adviseren over het verbeteren van datakwaliteit, systemen en processen;
  • het deelnemen aan verbeterprojecten;
  • het uitvoeren van data-analyses;
  • het applicatiebeheer BGT;
  • het beschikbaar zijn als vervangend BAG-beheerder.


Waar ga je werken?

Geo-informatie maakt onderdeel uit van de afdeling Ruimte, Belastingen en Gegevensbeheer. Deze afdeling bestaat uit een stafbureau en twee teams: team Ruimte en team Gegevensbeheer en Belastingen. Je komt te werken binnen het team Gegevensbeheer en Belastingen. Omdat alle basisregistraties in dit team zijn ondergebracht, heeft het een cruciale rol in de organisatie. Ook met het oog op de ambitie van de organisatie om steeds meer datagedreven te gaan werken. Naast gegevensbeheerders bestaat het team onder andere uit geo-specialisten, WOZ-taxateurs en belastingmedewerkers. Het team bestaat uit ruim 21 collega’s.


Vereisten

Wat neem je mee?

De functie van Gegevensbeheerder Geo-informatie maak je tot een succes wanneer jij jezelf in onderstaande punten herkent:

  • Je hebt een Geo-gerelateerde opleiding (minimaal mbo niveau);
  • Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau en je hebt relevante werkervaring als gegevensbeheerder bij voorkeur in een vergelijkbare werkomgeving;
  • Je hebt kennis van en ervaring met Neuron-BGT en QGIS- Microstation. Kennis van FME en Postgis is een pre;
  • Je hebt interesse en affiniteit met het brede werkveld van basisregistraties en BOR;
  • Je werkt gestructureerd en nauwkeurig;
  • Je zorgt ervoor dat je kennis op peil blijft;
  • Je hebt een flexibele instelling en weet wat doorzetten betekent.


Ook heb je een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Je pakt dingen proactief op en je bent zelfstandig, innovatief en flexibel. Je kunt ook goed in teamverband en projectmatig werken. Je communiceert open en transparant, bent een echte verbinder en beschikt over netwerkvaardigheden.


Dit bieden wij

  • Salaris tussen de € 3.558,- en € 5.247,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 10);
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris;
  • Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar;
  • Toegang tot het vitaliteitsplatform Thrive met een budget van € 250,- per jaar;
  • We bieden je in eerste instantie een jaarcontract.


Overige arbeidsvoorwaarden

  • Je krijgt per jaar 194,4 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur;
  • Pensioenopbouw bij ABP;
  • Hybride werken;
  • Thuiswerkfaciliteiten en een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag;
  • Surface en mobiele telefoon;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.


Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden


Goed om te weten

  • Gratis parkeren bij het gemeentehuis;
  • Goede verbinding met OV;
  • Een actieve personeelsvereniging.


Interesse? 

Reageer vóór 7 oktober door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop ’solliciteren’.


Meer weten? 

Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met Karin Ibrahim-Los, teamleider Gegevensbeheer en Belastingen, via 06-25239439, of k.los@pijnacker-nootdorp.nl


Procedure

Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:

  1. Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
  2. Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
  3. Eerste gesprek;
  4. Eventueel tweede gesprek;
  5. Arbeidsvoorwaardengesprek;
  6. Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan.


We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl

Hybride

of