Helpdeskmedewerker | 32-36 uur
Op locatie- Pijnacker-Nootdorp
€ 2.666 - € 3.784 per maandInterne dienstverleningHR-21: Medewerker systemen IV
Functieomschrijving
Heb je een dienstverlenende instelling? Help jij graag je collega’s met technische problemen? Dan is dit de functie voor jou!
Wat ga je doen?
Als Helpdeskmedewerker bij de gemeente Pijnacker-Nootdorp ben je het eerste aanspreekpunt voor jouw collega’s. Dat is veel meer dan telefoontjes aannemen. Je ondersteunt medewerkers op zowel technisch als functioneel gebied. Je krijgt dagelijks veel verschillende vragen en uitdagingen die ervoor zorgen dat je werk erg afwisselend is. Goed kunnen luisteren is één van de belangrijkste eigenschappen die je moet hebben als Helpdeskmedewerker. Dankzij jouw klantvriendelijkheid en kennis van hard- en software worden klanten verder geholpen.
Je taken bestaan uit:
- aanmaken, configureren en beheren van accounts voor users en applicaties;
- folder- en filebeheer;
- werkplekbeheer;
- ondersteuning 1e en 2e lijns;
- communicatie van ICT gerelateerde incidenten richting medewerkers;
- beheer van apparatuur en telefonie.
Waar ga je werken?
Je komt te werken op de afdeling Interne Dienstverlening binnen een flexibele, levendige en groeiende gemeente. Hoewel er bijna 400 medewerkers werkzaam zijn bij de gemeente Pijnacker-Nootdorp, hebben wij een klein en hecht team dat de organisatie op IT-gebied draaiende houdt. Het IT-team bestaat uit een groepje van vijf enthousiaste en gezellige collega’s.
Het team Informatiemanagement & Automatisering (I&A) is onderdeel van de afdeling bedrijfsvoering. Het bestaat uit de werkgebieden automatisering, informatiemanagement en documentaire informatievoorziening (DIV). Binnen het werkgebied automatisering valt systeem/netwerkbeheer, technisch applicatiebeheer en de helpdesk.
Vereisten
Wat neem je mee?
IT-technische aanleg is voor deze functie natuurlijk essentieel. Maar als Helpdeskmedewerker ben je ook altijd in contact met collega’s, daarom verwachten wij dat je communicatief vaardig, klantvriendelijk en servicegericht bent. Verder verwachten we een proactieve, flexibele en zelfstandige houding; eigen inbreng wordt gewaardeerd! Het is belangrijk dat je prioriteiten kunt stellen, aangezien er veel verschillende meldingen binnenkomen die allemaal een andere hoeveelheid aandacht vereisen.
- minimaal een afgeronde IT-gerelateerde mbo-diploma (niveau 4);
- bij voorkeur 1 jaar werkervaring in een IT-gerelateerde functie;
- goede vaardigheden op het gebied van klantenservice;
- ruime kennis en vaardigheden op het gebied van IT;
- kennis van Office 365;
- ervaring binnen Citrix en met TOPdesk is een pre.
Dit bieden wij
- Salaris tussen de € 2.666,- en € 3.784,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 7);
- Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% op bruto salaris;
- Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar;
- Toegang tot het vitaliteitsplatform Thrive met een budget van € 250,- per jaar;
- We bieden je in eerste instantie een contract voor 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband.
Overige arbeidsvoorwaarden
- Je krijgt per jaar 194,4 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur;
- Pensioenopbouw bij ABP;
- Hybride werken;
- Surface en mobiele telefoon;
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden
Goed om te weten
- Gratis parkeren bij het gemeentehuis;
- Goede verbinding met OV;
- Een actieve personeelsvereniging.
Interesse?
Reageer voor 16 september door je cv met motivatie in te sturen, klik hiervoor op “solliciteren”.
Meer weten?
Neem contact op met Marijke Rombolini-Vrielink, arbeidsmarktspecialist, 0621553435
Procedure
Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:
- Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
- Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
- Eerste gesprek;
- Eventueel tweede gesprek;
- Arbeidsvoorwaardengesprek;
- Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan!
We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!