Overslaan naar content

HR-adviseur | 32-36 uur

  • Hybride
  • € 3.602 - € 5.313 per maand
  • Domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening
  • HR-21: Adviseur IV

Functieomschrijving

Wil jij ook niet kiezen tussen HR-advisering en beleidsontwikkeling omdat je het allebei leuk vindt? Dan ben jij de adviseur die we zoeken.

 

Wat ga je doen? 

Je krijgt een breed takenpakket; je adviseert en ondersteunt leidinggevenden bij het ontwikkelen van integraal leiderschap. Je bent een stevige gesprekspartner op zowel operationeel als tactisch niveau. Je hebt kennis en ervaring om data gedreven te werken, je bent in staat om financiële consequenties te overzien en bewaakt samen met de leidinggevende de personeelsbegroting. Daarnaast krijg je veel vrijheid om met nieuwe ideeën te komen en deze samen met het team te realiseren.

 

Dit vraagt dat je goed zelfstandig kan werken, maar je bent ook een echte teamspeler. De organisatie is volop in beweging en je komt dus niet in een gespreid bedje. We zijn momenteel bezig met een organisatieontwikkeltraject. Het doel hiervan is om de organisatie voor te bereiden op de toekomst. Dit traject omvat een herinrichting van de organisatie met duidelijke aansturing en het verbeteren van processen en werkzaamheden. Samen bouwen we aan een goede basis voor een sterke, flexibele organisatie die klaar is voor de toekomst.

Tot slot ben je (mede)verantwoordelijk voor het opstellen, uitvoeren, implementeren en evalueren van verschillende beleidsstukken. Je kan hierbij denken aan thema’s als het vergroten van de inzetbaarheid zoals loopbaanontwikkeling en talentmanagement, het vernieuwen van het lokaal beloningsbeleid, strategische personeelsplanning etc.

 

Waar ga je werken?

Je maakt deel uit van team hrm. Het team is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van HR-beleid en adviseert het management hierover, neemt deel aan of is trekker van verandertrajecten binnen de organisatie en voert de personeels- en salarisadministratie uit. Het team bestaat uit 15 collega’s waarbij iedereen bijdraagt aan een goede en resultaatgericht dienstverlening.

 

Het team is onderdeel van het Domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening. Het domein zorgt voor een goede ondersteuning en advisering aan het bestuur, het management en de medewerkers van de gemeentelijke organisatie. 

Vereisten

Wat neem je mee? 

Als ervaren adviseur moet je goed kunnen analyseren, ben je klantgericht en denk je in oplossingen. Kostenbewustzijn is onlosmakelijk onderdeel van je werkwijze. Je bent een professional die graag de handen uit de mouwen steekt. Jouw creatieve ideeën weet je om te zetten naar initiatieven, waarbij je als geen ander weet hoe je anderen hierin mee kan krijgen. Als zaken iets meer tijd nodig hebben of wat gevoeliger liggen, dan laat je je niet uit het veld slaan en zet je door. Je staat open voor veranderingen, want die zijn er bij ons volop.

 

Daarnaast herken je je in het volgende: 

  • Je hebt een relevante hbo- of universitaire opleiding afgerond.  

  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van adviseren of beleidsontwikkeling binnen het HR-vak.

  • Je kunt je zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken. 

  • Je hebt affiniteit met cijfers, budget- en formatiebeheer.

  • Je bent een kei in communiceren en het managen van verwachtingen. 

  • Je bent iemand met overtuigingskracht en tegelijk ben je een verbinder met zowel de interne klant als je collega’s.  

 

Dit bieden wij

  • Salaris tussen de € 3.602,- en € 5.313,- bruto per maand op basis van 36 uur (Schaal 10);

  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris;

  • Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar;

  • We bieden je in eerste instantie een jaarcontract.

 

Overige arbeidsvoorwaarden

  • Je krijgt per jaar 201,6 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.

  • Pensioenopbouw bij ABP.

  • Hybride werken.

  • Een thuiswerkvergoeding van € 3,-per dag.

  • Surface en mobiele telefoon.

  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.

 

Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden

 

Goed om te weten

  • Gratis parkeren bij het gemeentehuis.

  • Goede verbinding met OV.

  • Een actieve personeelsvereniging.

 

Interesse?

Reageer door voor 15 februari je cv met motivatie in te sturen, klik hiervoor op “solliciteren”.

 

Meer weten?

Neem contact op met Alex Verdel, Teamleider HRM via 06 – 27 44 65 99 .

 

Procedure

Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:

  1.       Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;

  2.       Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;

  3.       Eerste gesprek;

  4.       Eventueel tweede gesprek;

  5.       Arbeidsvoorwaardengesprek;

  6.       Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan!

We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl

Hybride

of