
Inkoopadviseur | 32 – 36 uur
- Hybride
- € 3.602 - € 5.313 per maand
- Domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening
- HR-21: Adviseur IV
Functieomschrijving
Vind jij het leuk om verschillende teams van onze gemeente te adviseren en te begeleiden bij het vervullen van hun inkoopbehoeften? Wil jij bijdragen aan de verdere ontwikkeling van ons inkoopbeleid? Solliciteer dan snel!
Je komt te werken in een klein team met gedreven medewerkers en een informele sfeer. Er is alle ruimte om je eigen functie vorm te geven en inkoop als afdeling binnen de organisatie op de kaart te zetten.
Wat ga je doen?
Als inkoopadviseur ben je verantwoordelijk voor de tactische uitvoering van de inkoopfunctie van de gemeente. In deze functie begeleid je diverse aanbestedingen op het gebied van Leveringen, Diensten en Werken. Je adviseert proactief over rechtmatig en doelmatig inkopen.
Daarbij breng je het belang van inkoop aan het voetlicht, bedenk je oplossingen op maat die leiden tot succesvolle inkoop. Bij je advisering vertaal je het beleid naar de dagelijkse inkooppraktijk en weet je vanuit je expertise te adviseren op rechtmatigheid. Je brengt zaken in beweging en kunt moeiteloos schakelen in beïnvloedingsstijlen om je doel te bereiken.
Daarnaast participeer je binnen de inkoopregio Inkoopkracht Zuid-Holland West in onder andere gezamenlijke inkooptrajecten.
Waar kom je te werken?
Als inkoopadviseur maak je onderdeel uit van het taakonderdeel inkoop en contracten binnen het bedrijfsbureau van het domein Bedrijfsvoering en dienstverlening. Binnen dit taakveld zijn drie inkoopadviseurs en een ondersteuner inkoop werkzaam. Het domein Bedrijfsvoering zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van Financiën, Inkoop, ICT, facilitair, Communicatie, Publiekzaken en Personeel & Organisatie.
Vereisten
Wat neem je mee?
Wij zoeken iemand die graag wil bijdragen aan verbeteringen in de werkwijze van de organisatie, collega's en van jezelf en durft hierbij een voorbeeldrol te pakken. Je bent een stevige gesprekspartner op de verschillende niveaus binnen de organisatie.
Voor de uitvoering van deze functie vinden wij het volgende belangrijk:
Hbo werk- en -denkniveau aangevuld met NEVI 1 of een vergelijkbare inkoopopleiding.
Ervaring met (bij voorkeur zelfstandig) begeleiden van aanbestedingstrajecten (meervoudig onderhands dan wel Europees).
Je houdt goed het overzicht, je bent communicatief vaardig, stressbestendig, analytisch ingesteld en gaat accuraat te werk.
Ben jij startend inkoopadviseur en heb je nog geen ervaring met het zelfstandig begeleiden van aanbestedingstrajecten? Stuur dan zeker een brief.
Dit bieden wij
Salaris tussen de € 3.602,- en € 5.313,- bruto per maand op basis van 36 uur (Schaal 10).
Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris.
Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar.
We bieden je in eerste instantie een jaarcontract.
Overige arbeidsvoorwaarden
Je krijgt per jaar 201,6 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.
Pensioenopbouw bij ABP.
Hybride werken.
Een thuiswerkvergoeding van € 3,-per dag.
Surface en mobiele telefoon.
Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden
Goed om te weten
Gratis parkeren bij het gemeentehuis.
Goede verbinding met OV.
Een actieve personeelsvereniging.
Interesse?
Reageer vóór 3 Maart door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop ’solliciteren’.
Meer weten?
Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met David van Maaren, Inkoopadviseur, 0631983831
Procedure
Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:
Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
Eerste gesprek;
Eventueel tweede gesprek;
Arbeidsvoorwaardengesprek;
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan.
We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!