Overslaan naar content

Kwaliteitsmedewerker met expertise Wmo | 36 uur

  • Hybride
  • € 3.602 - € 5.313 per maand
  • Domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening
  • HR-21: Medewerker beleidsuitvoering I

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een gedreven en deskundige kwaliteitsmedewerker die ons team komt versterken.

Als kwaliteitsmedewerker ben je één van de experts op het gebied van processen en kwaliteit binnen het domein Samenleving van onze gemeente. Of het nu gaat om het optimaliseren van werkprocessen, het implementeren van nieuwe procedures, of het waarborgen van kwaliteitsstandaarden, jij staat altijd klaar met raad en daad.

 

Denk jij graag mee aan oplossingen? Weet jij meer van de Wmo dan ons? Dan zoeken wij jou!

 

Wat ga je doen?

Binnen jouw rol draag je bij aan een continue verbetering. Dit doe je door het uitvoeren van controles en het doen van verbetervoorstellen. Verder verricht je werkzaamheden op het gebied van procesmanagement, documentbeheer en kwaliteitsmanagement.

 

Bij het uitvoeren van controles en het doen van verbetervoorstellen gaat het om:

  • Periodiek toetsen van diensten, processen en/ of systemen.

  • Tevredenheid meten van betrokkenen met betrekking tot output én proces.

  • Voorkomen van verspilling van middelen.

  • Reduceren van risico’s.

  • Continu verbeteren op een gestructureerde en systematische manier: volgens de PDCA.

 

Bij het uitvoeren van procesmanagement gaat het om:

  • Beschrijven en implementeren van processen en werkinstructies.

  • Structureel toetsen van processen en het doen van aanbevelingen/ verbetervoorstellen.

  • Voorbereiden van interne (en extern geïnitieerde) audits.

  • Uitvoeren en/ of bijdragen in de uitvoer van interne- en externe geïnitieerde audits.

  • Opstellen van rapportages naar aanleiding van audits.

  • Bijdragen aan het verzorgen van verbetervoorstellen naar aanleiding van audits.

 

Bij het uitvoeren van documentbeheer gaat het om:

  • Ontwikkelen, implementeren en verbeteren van documenten en werkinstructies.

  • Zorgen voor gestructureerde opslag, versiebeheer en beschikbaarheid van documenten en werkinstructies. 

 

Bij het uitvoeren van kwaliteitsmanagement gaat het om:

  • Vertalen van klachten en bezwaarschriften naar proces- en kwaliteitsverbetering.

  • Bijdragen aan het actualiseren en implementeren van wetswijzigingen en/of wijzigingen in verordeningen en beleidsregels.

  • Bijdragen aan het invullen van reclame-uitingen, bijvoorbeeld door input te leveren voor de website en/of voor de ontwikkeling van folders.

  • Bijdragen aan de actualisatie van kennisbanken, bijvoorbeeld m.b.t. beleidsregels en verordeningen.

  • Vertalen van uitvoeringsonderwerpen naar functionaliteiten binnen computerapplicaties.

  • Bijdragen in het meten en monitoren van relevante wettelijke termijnen.

  • Uitvoeren van kwaliteitscontroles.

  • Bijdragen in het aanleveren van informatie voor rapportages en dashboarding.

  • Bijdragen door input te leveren in de cyclus van VIC-controles.

  • Bijdragen aan training en opleiding van medewerkers.

Waar ga je werken?

Het team van kwaliteitsmedewerkers maakt onderdeel uit van het bedrijfsbureau. Het bedrijfsbureau omvat ondersteunende functies. Wij zijn werkzaam binnen het domein Bedrijfsvoering & Dienstverlening en hierdoor dienstbaar voor de gehele organisatie. 

 

Ons team bestaat uit een diverse groep collega’s, wij hebben oog voor elkaar en zijn op de hoogte van ieders werkzaamheden. Hiervoor beginnen wij de week met een stand-up. Neem jij een grapje op zijn tijd niet te serieus en kan jij snel weer terugschakelen naar je werkzaamheden dan pas je helemaal in ons team. 

Vereisten

Wat neem je mee?

Voor de uitvoering van deze functie is het belangrijk dat jij beschikt over:

  • Minimaal een afgeronde en relevante hbo-opleiding.

  • Relevante en recente werkervaring binnen de lokale overheid.

  • Kennis van de wet- en regelgeving van de Wmo.

  • Kennis van kwaliteit en procesmanagement binnen de lokale overheid.

  • Jij kunt beleidsmatig en uitvoerend meedenken.

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden.

  

Dit bieden wij

  • Salaris tussen de € 3.602,- en € 5.313,- bruto per maand op basis van 36 uur (Schaal 10).

  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris.

  • Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar.

  • We bieden je in eerste instantie een jaarcontract.

 

Overige arbeidsvoorwaarden

  • Je krijgt per jaar 201,6 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.

  • Pensioenopbouw bij ABP.

  • Hybride werken.

  • Een thuiswerkvergoeding van € 3,-per dag.

  • Surface en mobiele telefoon.

  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.

 

Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden

  

Goed om te weten

  • Gratis parkeren bij het gemeentehuis.

  • Goede verbinding met OV.

  • Een actieve personeelsvereniging.

 

Interesse?

Reageer vóór 24 februari door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop ’solliciteren’.

Meer weten?

Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met Dennis Meesters, manager bedrijfsbureau, telefoonnummer 06-15 69 99 86.

 

Procedure

Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten: 

  1. Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd; 

  2. Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek; 

  3. Eerste gesprek; 

  4. Eventueel tweede gesprek; 

  5. Arbeidsvoorwaardengesprek;

  6. Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan. 

 

We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl.

Hybride

of