
Medewerker Beleidsuitvoering & Ondersteuning | 24 uur
RemotePijnacker-Nootdorp€ 2.878 - € 4.052 per maandWijkzaken
Functieomschrijving
Wil jij als Medewerker Beleidsuitvoering & Ondersteuning bijdragen aan het verwezenlijken van de ambities van onze groeiende gemeente? Heb jij ervaring in het assisteren en ondersteunen van een projectteam en/of de technische projectleiders? Solliciteer dan direct.
De komende jaren neemt het aantal inwoners binnen onze gemeente fors toe. De gemeente investeert daarom flink in de openbare ruimte en in uitstekende woon- en leefgebieden. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, natuur en recreatie. Hierbij speelt een goede begeleiding en ondersteuning in de voorbereiding en realisatie een zeer belangrijke rol. Daar kunnen we jouw bijdrage als Medewerker Beleidsuitvoering & Ondersteuning goed bij gebruiken.
Wat ga je doen
Een groeiende gemeente met forse ambities heeft collega’s nodig zoals jij, die hiermee aan de slag willen. De komende jaren hebben we dus blijvend behoefte aan vaste, ervaren en gedreven collega’s om deze ontwikkelingen mogelijk te maken. De Medewerker Beleidsuitvoering & Ondersteuning is zowel een ondersteunende als een zelfstandige en afwisselende functie waarbij jij alle ruimte krijgt deze zelf vorm te geven en je eigen te maken.
De volgende werkzaamheden maken deel uit van je takenpakket:
- Verzorgt de intake, toetst en beoordeeld aanvragen (o.a. huisaansluitingen);
- Organiseren van kennisbijeenkomsten;
- Ondersteund het projectteam door het bijhouden van de projectadministratie,
- Beheert en bewerkt digitale bestanden en informatie voor diverse kennisgebieden;
- Bewaakt de verschillende uitvoeringsprocessen en procedures;
- Overleggen en afstemmen met burgers, bedrijven, waterschap en buurgemeenten;
- Verzorgt de actielijsten bij o.a. het afdelingsoverleg.
Vereisten
Wat neem je mee?
Je voelt je goed en zeker in een administratieve, toetsende en ondersteunende rol. Je bent enthousiast, klantgericht, leergierig en je denkt in praktische oplossingen. Je krijgt energie van aanpakken en je tanden te zetten in verschillende uitdagingen. Verder beschik je over:
- Een afgeronde opleiding op mbo4-niveau.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een ondersteunersfunctie;
- Je hebt affiniteit met het vakgebied waterhuishouding, rioleringen, klimaat en/of cultuurtechniek of de bereidheid hier kennis en ervaring in op te doen;
- Ervaring in het (laten) maken en toetsen van rapportages, procedures en richtlijnen op een breed terrein;
- Je bent goed thuis in het Office-pakket (met name Word, Excel & Outlook).
- Open houding, proactief, communicatief sterk en een teamplayer;
Samen met het team kijken we welke taken jij gaat oppakken. We verwachten niet dat je alles al weet en/of kunt. Met een leergierige en proactieve houding kom je heel ver. Collega’s helpen je verder in jouw ontwikkeling. Daarbij krijg je veel vrijheid in je werk. Zo zorgen we dat het goed is voor jou en goed is voor het team.
Pijnacker-Nootdorp is een inclusieve gemeente. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt. Wij zijn vooral benieuwd naar jouw talent en de meerwaarde die jij ons kunt bieden.
Dit bieden wij

Salaris tussen de € 2.878,- en € 4.052,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 8)
(Dit salaris is gebaseerd op de HR21-functie Medewerker Beleidsuitvoering III)

Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% op bruto salaris

Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar

We bieden je in eerste instantie een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband.
Overige arbeidsvoorwaarden

Pensioenopbouw bij ABP

Reiskostenvergoeding

Thuiswerkfaciliteiten

Je krijgt per jaar 194,4 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur

Hybride werken

Surface en mobiele telefoon

Persoonlijke ontwikkeling op maat en begeleiding om jouw ambities waar te maken.
Via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse online cursussen en trainingen volgen.
Over ons team
Je komt als medewerker beleidsuitvoering en ondersteuning te werken in het team Integraal Beheer Openbare Ruimte van de afdeling Wijkzaken. Binnen dit team werken 25 enthousiaste collega’s. In dit team heeft ieder zijn eigen verantwoordelijkheden, maar delen we veel kennis en ervaring.
Over onze gemeente
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag, Delft en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Collega’s voelen zich gewaardeerd en zijn trots om te werken voor Pijnacker-Nootdorp.
Wist je trouwens dat de gemeente Pijnacker-Nootdorp een actieve personeelsvereniging heeft! Regelmatig worden er diverse workshops of uitjes georganiseerd zodat jij ook kans krijgt naast je werktijd leuke dingen te ondernemen met je collega’s om deze zo beter te leren kennen.
Interesse?
Spreekt de functie je aan en herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving? Dan heb jij alles in huis om aan de slag te gaan bij de gemeente Pijnacker-Nootdorp! Klik op ‘Direct solliciteren’ en laat ons weten waarom deze functie bij jou past. Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Arne Kagie, Teamleider IBOR, 0627433080
Procedure
Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:
- Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
- Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
- Eerste gesprek;
- Eventueel tweede gesprek;
- Arbeidsvoorwaardengesprek;
- Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!