
Medewerker GEO-informatie met focus op Basisregistratie Ondergrond & Omgevingswet | 36 uur
- Hybride
- € 3.602 - € 5.313 per maand
- Domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening
- HR-21: Medewerker gegevens I
Functieomschrijving
Ben jij een Geo-specialist die graag data inzet om beleid vorm te geven? Heb je ervaring met basisregistraties en wil je bijdragen aan het succes van de Omgevingswet? Dan ben jij de Medewerker GEO-informatie die we zoeken!
Wat ga je doen?
Als medewerker GEO-informatie ben je de schakel tussen technische data en ruimtelijk beleid. Je werkt met de Basisregistratie Ondergrond (BRO) en andere registraties om cruciale informatie te leveren voor onder andere omgevingsplannen en beleidsontwikkeling. Je ondersteunt onder andere projecten binnen de kaders van de Omgevingswet, waarbij jij data toegankelijk maakt en vertaalt naar bruikbare inzichten.
Jouw taken:
Beheren en analyseren van BRO-gegevens en andere basisregistraties (BAG, BGT, WOZ).
Vertalen van data naar ruimtelijke plannen en beleid binnen de Omgevingswet.
Zorgen voor kwaliteit, consistentie en bruikbaarheid van Geo-informatie.
Uitvoeren van complexe analyses op Geo-data.
Ondersteunen van collega’s, beleidsmakers en projectteams met Geo-informatie en tooling.
Ontwikkelen van visualisaties en kaarten ter ondersteuning van omgevingsplannen.
Geven van workshops en trainingen over het gebruik van basisregistraties en GEO-tools.
Waar ga je werken?
Geo-informatie maakt onderdeel uit van het team Publiekszaken dat valt binnen het domein Bedrijfsvoering & Dienstverlening. Het team Publiekszaken bestaat uit verschillende disciplines en is o.a. verantwoordelijk voor:
Het Klant Contact Centrum..
Het beheer van de gemeentelijke basisregistraties (BRP BAG, BGT, BRO en WOZ) en Geo informatie, inclusief functioneel applicatiebeheer.
De heffing en invordering van de gemeentelijke belastingen.
Burgerzaken & Burgerlijke Stand.
De verkiezingen.
Omdat alle basisregistraties in dit team zijn ondergebracht, heeft het een cruciale rol in de organisatie. Je werkt binnen GEO samen met de andere vier GEO-specialisten en uiteraard andere vakafdelingen.
Vereisten
Wat neem je mee?
Je bent een echte doorzetter en pakt uitdagingen met beide handen aan. Je bent analytisch sterk, een teamspeler en hebt affiniteit met ruimtelijke ordening en digitalisering. Je weet data helder te presenteren en bent thuis in GEO-informatiesystemen.
Verder beschik je over:
Hbo-werk- en denkniveau.
Ervaring met GIS-software zoals Qgis en Microstation.
Ervaring met FME is een pre.
Kennis van basisregistraties zoals BRO, BAG en BGT, en de Omgevingswet.
Interesse in ruimtelijke ordening en duurzaamheid.
Communicatieve vaardigheden en een gestructureerde werkstijl.
Een leergierige en proactieve houding, beschikt over relativeringsvermogen en bent in staat tot zelfreflectie.
Je bent representatief en je vindt het leuk andere te inspireren met je presentaties.
Dit bieden wij
Salaris tussen de € 3.602,- en € 5.313,- bruto per maand op basis van 36 uur (Schaal 10).
Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris.
Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar.
We bieden je in eerste instantie een jaarcontract.
Overige arbeidsvoorwaarden
Je krijgt per jaar 201,6 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.
Pensioenopbouw bij ABP.
Hybride werken.
Een thuiswerkvergoeding van € 3,-per dag.
Surface en mobiele telefoon.
Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden
Goed om te weten
Gratis parkeren bij het gemeentehuis.
Goede verbinding met OV.
Een actieve personeelsvereniging.
Interesse?
Reageer vóór 21 februari door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop ’solliciteren’.
Meer weten?
Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met Karin Ibrahim-Los, teamleider Gegevensbeheer en Belastingen, telefoonnummer 06-25239439.
Procedure
Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:
Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
Eerste gesprek;
Eventueel tweede gesprek;
Arbeidsvoorwaardengesprek;
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan.
We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!