
Medewerker Klantcontactcentrum (Klantadviseur c) | 32 uur
Pijnacker-Nootdorp€ 2.545 - € 3.612 per maandBedrijfsvoering
Functieomschrijving
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeiende gemeente. Om de dienstverlening naar alle inwoners zo goed mogelijk te laten verlopen brengt deze groei ook nieuwe uitdagingen mee voor diverse afdelingen binnen onze gemeente. In de functie als medewerker klantcontactcentrum zorg jij dat wij kunnen blijven doen wat we doen voor onze inwoners. Hoe? Door jouw expertise in te zetten.
Ben jij op zoek naar een baan waarbij je het verschil kunt maken op het gebied van dienstverlening aan de inwoners van de gemeente Pijnacker-Nootdorp? Reageer dan nu!
Wat ga je doen?
Als medewerker KCC ben jij het visitekaartje van de gemeente Pijnacker-Nootdorp. Je krijgt een breed pakket aan werkzaamheden: aan de balie van het gemeentekantoor verzorg je bijvoorbeeld de afgifte van reisdocumenten en rijbewijzen en doe je de aangifte van geboortes. In ons callcenter verstrek je informatie over de producten en diensten van onze gemeente en beantwoord je vragen van burgers en bedrijven via telefoon, e-mail, post en social media. Ook kun je ingezet worden aan de receptie.
Ons doel is om met één contactmoment de gehele vraag te behandelen. Helder krijgen wat de vraag is die wordt gesteld en met welke achterliggende bedoeling, is daarom heel belangrijk. Je handelt waar mogelijk de vragen zelfstandig af en bij complexere vraagstukken zorg jij ervoor dat het bij de juiste personen of afdeling terecht komt. Je probeert dit samen met je collega’s te realiseren binnen de doelen die we onszelf hebben gesteld, zoals korte wachttijden.
Vereisten
Wat neem je mee?
Uiteraard is een dienstverlenend karakter een must voor deze functie. Verder zijn wij op zoek een collega met inlevingsvermogen, goede communicatieve eigenschappen en een gezonde dosis lef. En natuurlijk weet je de weg te vinden op de digitale snelweg.
Verder zoeken we iemand met:
- beschikbaarheid voor 24-32 uur per week;
- mbo werk- en -denkniveau;
- ervaring met front office burgerzaken;
- een opleiding burgerzaken of de bereidheid deze op korte termijn te volgen
- ervaring met telefonische klantcontacten, bij voorkeur binnen een gemeentelijke KCC-omgeving of overheidsinstelling;
- kennis van producten en diensten van een gemeente en aanverwante overheidsinstanties;
- ervaring in het werken met meerdere applicaties;
- ervaring met het effectief inzetten van social media.
Dit bieden wij

Salaris tussen de € 2.545,- en € 3.612,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 7)
(Dit salaris is gebaseerd op de HR21-functie Medewerker Publiek II)

Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% op bruto salaris

Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar

We bieden je in eerste instantie een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband.
Overige arbeidsvoorwaarden

Pensioenopbouw bij ABP

Reiskostenvergoeding

Thuiswerkfaciliteiten

Je krijgt per jaar 194,4 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur

Hybride werken

Surface en mobiele telefoon

Persoonlijke ontwikkeling op maat en begeleiding om jouw ambities waar te maken.
Via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse online cursussen en trainingen volgen.
Over ons team
Het team Communicatie en KCC is een flexibel, opgewekt en enthousiast team. Het bundelt zowel de communicatieadviseurs van de gemeente als de collega’s die direct klantcontact verzorgen. We staan altijd voor de klant, maar zeker ook voor elkaar klaar. Doordat je op verschillende plekken van het KCC ingezet kan worden veranderen je werkzaamheden en ook je directe collega’s per dagdeel. Het team is onderdeel van de afdeling Interne Dienstverlening.
Over onze gemeente
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Collega’s voelen zich gewaardeerd en zijn trots om te werken voor Pijnacker-Nootdorp.
Interesse?
Spreekt de functie je aan en herken jij jezelf in bovenstaande omschrijving? Dan ontvangen wij graag voor 25 september je CV en je motivatie voor deze functie. Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Arjan Huijsmans, Teamleider Communicatie en KCC, 06-21880282 of a.huijsmans@pijnacker-nootdorp.nl.
Procedure
Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:
- Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
- Na de sluitingstermijn hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
- Eerste gesprek;
- Eventueel tweede gesprek;
- Arbeidsvoorwaardengesprek;
- Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!