
Vergunningverlener APV & Bijzondere Wetten | 36 uur
- Hybride
- € 3.359 - € 4.811 per maand
- Domein Samenleving
- HR-21: Medewerker ontwikkeling III
Functieomschrijving
Werk jij graag nauw samen met interne en externe partners? Weet jij alles van APV & Bijzondere wetten? Dan is dit de functie voor jou!
Wat ga je doen?
Als Vergunningverlener APV & Bijzondere Wetten ben jij verantwoordelijk voor het behandelen van aanvragen binnen de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) en de Bijzondere Wetten. Je beoordeelt aanvragen voor evenementenvergunningen, exploitatievergunningen, drank- en horecavergunningen en andere relevante vergunningen. Daarnaast adviseer je aanvragers, inwoners en ondernemers over wet- en regelgeving en werk je nauw samen met interne en externe partners zoals politie, brandweer en de gemeenteraad. Samen met je collega’s werk je aan de totstandkoming en afronding van diverse beleidsdocumenten en lever je een bijdrage aan de ontwikkeling en verbetering van werkprocessen.
Waar ga je werken?
De functie is bij het team veiligheid en handhaving binnen het Domein Samenleving. Het team bestaat uit de clusters/teams Openbare Orde en Veiligheid, Toezicht en handhaving Openbare Ruimte, APV en Bijzondere wetten, Ondermijning, wijkgericht werken, Juridische zaken, uitvoering Participatiewet, Jeugd Wet en Wet maatschappelijke ondersteuning. We verrichten deze werkzaamheden met ca 50 medewerkers bestaande uit een vaste en een flexibele schil. Wij kijken uit naar je reactie en hopen je snel bij ons te mogen verwelkomen als nieuwe collega.
Vereisten
Wat neem je mee?
Jij bent een echte teamspeler met een doortastende visie op veiligheid en communicatief sterk en schakelt makkelijk. Daarnaast beschik jij over:
Minimaal een afgeronde mbo 4- of hbo -opleiding, bij voorkeur in een juridische, bestuurskundige of administratieve richting.
Kennis van de APV, Alcoholwet, Wet Bibob en overige relevante wetgeving.
Ervaring in een vergelijkbare functie binnen een gemeente is een pre.
Nauwkeurig en analytisch sterk.
Stressbestendig en in staat om met deadlines te werken.
Dit bieden wij
Salaris tussen de € 3.359,- en € 4.811,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 9).
Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris.
Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar.
Vitaliteitsbudget van € 250,- per jaar.
We bieden je in eerste instantie een jaarcontract. Wanneer dit aan beide kanten bevalt zal dit worden omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd.
Overige arbeidsvoorwaarden
Je krijgt per jaar 201,6 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.
Pensioenopbouw bij ABP.
Surface en mobiele telefoon.
Eventueel een thuiswerkvergoeding van € 3,- netto per dag.
Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden
Goed om te weten
Gratis parkeren bij het gemeentehuis;
Goede verbinding met OV;
Een actieve personeelsvereniging.
Interesse?
Reageer vóór 12 mei 2025 door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop ’solliciteren’.
Meer weten?
Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met teamleidster Michele van Donge via m.vandonge@pijnacker-nootdorp.nl of via 06–15105740.
Procedure
Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:
Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
Eerste gesprek;
Eventueel tweede gesprek;
Arbeidsvoorwaardengesprek;
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan.
We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!