
Domeinondersteuner Samenleving | 24-32uur
- Op locatie
- € 3.014 - € 4.244 per maand
- Domein Samenleving
- HR-21: Medewerker administratief & secretarieel I
Functieomschrijving
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeiende gemeente in Zuid-Holland met een sterke focus op duurzaamheid en innovatie. De gemeente bestaat uit de kernen Pijnacker, Nootdorp, Delfgauw en het buurtschap Oude Leede. Als ambtelijke organisatie werken wij samen aan een leefbare en toekomstbestendige omgeving voor onze inwoners.
Ben jij een echte regelaar, verbinder en aanpakker? Houd je van afwisseling? Werk je graag in een dynamische omgeving en wil je bijdragen aan maatschappelijke vraagstukken? Dan is de functie van domeinondersteuner binnen het domein Samenleving echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
Als domeinondersteuner ben jij de onmisbare schakel binnen het domein Samenleving. Je ondersteunt zowel het management als collega’s binnen het domein op uiteenlopende vlakken. Of het nu gaat om het organiseren van bijeenkomsten, het coördineren van planningen of het bewaken van lopende projecten, jij zorgt ervoor dat alles soepel verloopt.
Je werkt als een echte spin in het web. Je verbindt mensen, bewaakt de samenwerking binnen én buiten het domein en zorgt dat informatie op de juiste plek terechtkomt. Je ziet wat er beter kan en durft verbeteringen voor te stellen. Je bent proactief, denkt vooruit en houdt het overzicht, zelfs als het druk is en verder:
ondersteun je bij het opzetten, evalueren en bijsturen van projecten en actiepunten binnen het domein Samenleving.
organiseer je vergaderingen en bijeenkomsten, stel je verslagen op, verzorg je correspondentie en beheer je de documentatie.
signaleer je knelpunten in processen en samenwerking en doe je verbetervoorstellen.
verricht je representatieve taken tijdens bijeenkomsten.
stem je de logistieke planning af met de managementondersteuners en beheer je agenda’s en afspraken.
zorg je ervoor dat informatie op intranet en product pagina’s actueel blijft, samen met team Communicatie.
Waar ga je werken?
Het domein Samenleving staat in het teken van het versterken van de veerkracht, veiligheid en het welzijn van onze inwoners. We werken samen met inwoners, maatschappelijke partners en andere overheden om passende ondersteuning te bieden waar nodig. Onze ambitie is om inclusieve en toegankelijke voorzieningen te realiseren die bijdragen aan gelijke kansen voor iedereen.
Een groot en belangrijk deel van het werk is het ondersteunen van het domein Samenleving. Je maakt deel uit van het stafbureau en werkt samen met de domeinadviseur en de managementondersteuner. Voor deze functie is het belangrijk dat je voornamelijk op kantoor werkt.
Vereisten
Wat neem je mee?
Je bent een echte aanpakker en kunt goed samenwerken. Doordat jij gestructureerd te werk gaat en het overzicht behoudt, draag je eraan bij dat de processen binnen het domein zo soepel mogelijk verlopen. Je neemt graag het initiatief om zo jouw collega’s te ontlasten in hun werkzaamheden.
Daarnaast is het belangrijk dat
je over mbo-werk- en -denkniveau beschikt.
je ervaring hebt in een soortgelijke functie.
je een brede interesse hebt in de uitvoerende taken van de gemeente.
je nauwkeurig, planmatig en gestructureerd bent.
je in staat bent om in een dynamische werkomgeving snel te schakelen en te handelen.
je overzicht kunt behouden en het leuk vindt om dingen te regelen.
je met vertrouwelijke informatie om kunt gaan.
Wat bieden wij jou?
Een bruto maandsalaris tussen € 3.014,- en € 4.244,- schaal 8 op basis van 36 uur (dit is een indicatieve schaal).
Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je bruto salaris.
Een Persoonlijk Gezondheidsbudget (PGB) van € 250,- per jaar.
Een jaarcontract met uitzicht op verlenging.
Overige arbeidsvoorwaarden
Je krijgt per jaar 201,6 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.
Pensioenopbouw bij ABP.
Een Surface en mobiele telefoon van de zaak.
Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
Gratis parkeren bij het gemeentehuis en goede OV-verbindingen.
Een actieve personeelsvereniging met leuke uitjes en workshops.
Interesse?
Reageer vóór 7 september 2025 door je cv en motivatie in te sturen via de knop ‘Solliciteren’. Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Wijnand Kort W.Kort@pijnacker-nootdorp.nl of 0627178640.
De sollicitatieprocedure
Je stuurt je cv en motivatiebrief in.
Je hoort zo snel mogelijk of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Eerste gesprek.
Eventueel een tweede gesprek.
Arbeidsvoorwaardengesprek.
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan!
We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!