Overslaan naar content

Facilitair adviseur | 36 uur

  • Hybride
  • € 3.359 - € 4.811 per maand
  • Domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening
  • Facilitaire zaken adviseur, HR-21: Adviseur V

Functieomschrijving

Ben jij een proactieve en veelzijdige professional met een passie voor facilitaire dienstverlening? Heb je gevoel voor de balans tussen praktisch organiseren en tactisch adviseren en wil je bijdragen aan een efficiënte werkomgeving en duurzame oplossingen? Dan zijn wij op zoek naar jou als Facilitair Adviseur!

 

Wat ga je doen?

In deze rol pak je uiteenlopende projecten op, van de introductie van een nieuw afvalbeleid tot het implementeren van duurzame schoonmaakmiddelen. Je organiseert dit zelfstandig, bewaakt het budget, stemt af met leveranciers en zorgt voor heldere communicatie binnen de organisatie. Ook beheer je alle facilitaire middelen – denk aan meubels, sleutels, passen en voorraden – en richt je procedures in om dit efficiënt en toekomstbestendig te doen. Daarnaast beheer je het wagenpark en de uitleenfietsen, en stel je beleid op voor fiets- en autogebruik. Je houdt het budget voor facilitaire zaken in de gaten en controleert facturen. Ook bereid je interne communicatie voor over facilitaire producten en diensten.

Je ondersteunt bij de ontwikkeling van procedures en processen binnen het facilitaire beleid en vertaalt nieuwe trends naar beleid. Je bent het aanspreekpunt voor collega’s als het gaat om facilitaire vragen – groot of klein. Of het nu gaat over planten in een vergaderruimte, koffiebekers of het analyseren van meldingen in Topdesk: jij weet wat er speelt en komt met praktische en onderbouwde adviezen. Daarbij vertaal je signalen uit de organisatie naar concrete verbeteringen in beleid of dienstverlening.

Je bewaakt en beheert contracten met externe partijen en draagt bij aan inkoop- en aanbestedingsprocedures. In al je werkzaamheden werk je nauw samen met de teamleider en collega’s van andere afdelingen.

Je kijkt bovendien vooruit. Door trends en ontwikkelingen in het vakgebied op te volgen, draag je bij aan innovatie binnen onze facilitaire processen. Je helpt nieuwe werkwijzen te ontwikkelen en vertaalt duurzame of technologische innovaties naar haalbare oplossingen binnen onze organisatie.

Vereisten

Wat breng je mee?

We zoeken een collega met een afgeronde hbo-opleiding (bijvoorbeeld Facilitair Management) en enkele jaren ervaring in een vergelijkbare rol. Je werkt zelfstandig, bent proactief en schakelt moeiteloos tussen regelen, adviseren en verbeteren. Je hebt affiniteit met duurzaamheid en digitalisering, en weet hoe je processen helder inricht én mensen daarin meeneemt.

 

Dit bieden wij

  • Salaris tussen € 3.359,- en € 4.811,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 9).

  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris.

  • Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar.

  • Vitaliteitsbudget van € 250,- per jaar.

  • We bieden je in eerste instantie een jaarcontract. Wanneer dit aan beide kanten bevalt zal dit worden omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd.


Overige arbeidsvoorwaarden

  • Je krijgt per jaar 201,6 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.

  • Pensioenopbouw bij ABP.

  • Surface en mobiele telefoon.

  • Eventueel een thuiswerkvergoeding van €3,- netto per dag.

  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.

 

Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden

 

Goed om te weten

  • Gratis parkeren bij het gemeentehuis;

  • Goede verbinding met OV;

  • Een actieve personeelsvereniging.

 

Interesse?

Reageer vóór 6 mei door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop ’solliciteren’.

 

Meer weten?

Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met teamleider Remco van Rijn via r.m.vanrijn@pijnacker-nootdorp.nl of via 06–10557983.

 

Procedure

Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:

  1. Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;

  2. Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;

  3. Eerste gesprek;

  4. Eventueel tweede gesprek;

  5. Arbeidsvoorwaardengesprek;

  6. Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan.

 

We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl 

Hybride

of