
KCC medewerker (aandachtsgebied Balie) | 28 uur
- Op locatie
- € 2.700 - € 3.831 per maand
- Domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening
- HR-21: Medewerker publiek II
Functieomschrijving
Ben jij degene die het verschil wil maken in de dienstverlening aan de inwoners en bedrijven van de gemeente Pijnacker-Nootdorp? Wil je werken in een dynamische en klantgerichte omgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor ons Klant Contact Centrum (KCC) zoeken wij een enthousiaste en gedreven persoonlijkheid die zich richt op het werken aan de balie van het gemeentekantoor.
Wat ga je doen?
Als KCC-medewerker aan de balie speel je een essentiële rol in het leveren van diensten aan onze inwoners en ben jij het visitekaartje van de gemeente Pijnacker-Nootdorp. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, waaronder:
het verstrekken van informatie en advies over burgerzaken aan inwoners.
je verwerkt aanvragen en mutaties in de gemeentelijke administratie.
het verstrekken van officiële documenten zoals paspoorten en rijbewijzen behoort ook tot je verantwoordelijkheden.
Jouw doel? Wanneer vragen complexer zijn, weet jij precies bij wie je moet zijn om de klant zo snel mogelijk verder te helpen. Samen met je collega’s werk je aan een optimale dienstverlening met een hoge klanttevredenheid.
Over ons team
Het KCC is het visitekaartje van onze gemeente. Het KCC is een flexibel, opgewekt en enthousiast team dat elkaar helpt en ondersteunt. Het team bestaat uit vaste medewerkers en een flexibele schil. Onze medewerkers nemen verantwoordelijkheid, pakken eigenaarschap en ondernemen actie. Onze toegevoegde waarde ligt in zowel het werken met als voor de inwoners om samen tot de beste resultaten te komen. We staan altijd voor de klant, maar zeker ook voor elkaar klaar.
Vereisten
Wat neem je mee?
Voor deze functie zoeken we een medewerker die van nature klantgericht en betrouwbaar is. Je hebt een sterk inlevingsvermogen en communiceert op een duidelijke, professionele manier met een gezonde dosis lef. Zowel mondeling als schriftelijk weet je helder en klantgericht te communiceren. Administratieve nauwkeurigheid en stressbestendigheid zijn van groot belang, gezien het vertrouwelijke karakter van de persoonsgegevens waarmee je zult werken. Daarnaast ben je digitaal vaardig en draag je actief bij aan de professionele uitstraling van ons KCC.
Verder beschik je over:
Mbo werk- en -denkniveau.
Aantoonbare werkervaring aan de balie, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie of overheidsinstelling.
Kennis van gemeentelijke producten en diensten en aanverwante overheidsinstanties.
Kennis van de specifieke onderdelen van de wet- en regelgeving van de gemeente zoals burgerzaken.
Dit bieden wij
Salaris tussen de € 2.700,- en € 3.831,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 7).
Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris.
Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar.
Vitaliteteits budget van € 250,- per jaar.
We bieden je in eerste instantie een jaarcontract. Wanneer dit aan beide kanten bevalt zal dit worden omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd.
Overige arbeidsvoorwaarden
Je krijgt per jaar 201,6 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.
Pensioenopbouw bij ABP.
Surface en mobiele telefoon.
Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden
Goed om te weten
Gratis parkeren bij het gemeentehuis.
Goede verbinding met OV.
Een actieve personeelsvereniging.
Interesse?
Reageer vóór 9 juni 2025 door jouw cv met motivatie in te sturen. Maar wacht niet te lang. Zien wij in jou de geschikte kandidaat, dan plannen wij zo snel mogelijk een gesprek met jou in. Klik op de knop ’solliciteren’ om je aanmelding te voltooien.
Meer weten?
Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met Karin Ibrahim-Los via k.los@pijnacker-nootdorp.nl of via 06 –25239439.
Procedure
Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:
Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd.
Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Eerste gesprek.
Eventueel tweede gesprek.
Arbeidsvoorwaardengesprek.
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan.
We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!