
KCC medewerker (aandachtsgebied balie) | 36 uur
- Op locatie
- € 2.754 - € 3.908 per maand
- Domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening
- HR-21: Medewerker publiek II
Functieomschrijving
Ben jij iemand die energie krijgt van het helpen van mensen? Wil je bijdragen aan een uitstekende dienstverlening voor inwoners en ondernemers in een omgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan is dit jouw kans!
Voor ons Klant Contact Centrum (KCC) zoeken we een enthousiaste en betrokken collega voor de frontoffice van het gemeentekantoor. Je bent het eerste aanspreekpunt en daarmee hét visitekaartje van onze organisatie.
Wat ga je doen?
Als medewerker van het Klantcontactcentrum (KCC) aan de balie vervul je een sleutelrol in het leveren van hoogwaardige dienstverlening aan onze inwoners.
Je verantwoordelijkheden zijn veelzijdig en omvatten onder andere:
Het verstrekken van heldere informatie en passend advies over burgerzaken aan inwoners.
Het verwerken van aanvragen en wijzigingen in de gemeentelijke administratie.
Het uitgeven van officiële documenten, zoals paspoorten en rijbewijzen.
Jouw doel? Wanneer een vraag complexer wordt, weet jij precies bij wie je moet zijn om de inwoner snel en adequaat verder te helpen. Samen met je collega’s werk je dagelijks aan een optimale dienstverlening en een hoge klanttevredenheid.
Over ons team
Het KCC is hét visitekaartje van onze gemeente en is een dynamisch en betrokken team dat met plezier samenwerkt. We vormen een flexibele en energieke eenheid waarin vaste collega’s en tijdelijke krachten elkaar versterken.
Binnen ons team nemen we eigenaarschap, tonen we initiatief en zetten we ons actief in voor de beste resultaten. Onze kracht? Samenwerken mét en vóór inwoners, waarbij we altijd streven naar optimale dienstverlening. We staan klaar voor de klant en voor elkaar.
De reguliere werktijden zijn van 8.30 tot 17.00 uur, maar je draait ook regelmatig mee tijdens de avondopenstelling, waarbij je werkt van 11.30 tot 20.00 uur.
Vereisten
Wat neem je mee?
Jij bent van nature klantgericht, secuur en betrouwbaar. Met jouw sterke inlevingsvermogen weet je op een heldere en professionele manier te communiceren zowel mondeling als schriftelijk. Je durft initiatief te nemen en brengt een gezonde dosis lef mee in je werk.
Nauwkeurigheid en stressbestendigheid zijn voor jou vanzelfsprekend, zeker wanneer je werkt met vertrouwelijke persoonsgegevens en belangrijke documenten.
Verder beschik je over
Mbo-werk- en denkniveau.
Aantoonbare werkervaring aan de balie bij burgerzaken, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie of overheidsinstelling.
Kennis van gemeentelijke producten en diensten, en van aanverwante overheidsinstanties.
Kennis van specifieke onderdelen van de wet- en regelgeving van de gemeente, zoals burgerzaken.
NVVB modules behaald: ( B0, B1a, B2) of je bent bereidt deze te behalen.
Dit bieden wij
Salaris tussen de € 2.754,- en € 3.908,- bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 7).
Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris.
Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar.
Vitaliteits budget van € 250,- per jaar.
Wij bieden relevante opleidingen en trainingen.
We bieden je in eerste instantie een jaarcontract. Bij wederzijdse tevredenheid wordt dit voortgezet als een contract voor onbepaalde tijd.
Overige arbeidsvoorwaarden
Je krijgt per jaar 201,6 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.
Pensioenopbouw bij ABP.
Laptop en mobiele telefoon (Android of Apple).
Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
Aanvragen van een VOG is verplicht.
Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden
Goed om te weten
Gratis parkeren bij het gemeentehuis.
Goede verbinding met OV.
Een actieve personeelsvereniging.
Interesse?
Reageer vóór 18 augustus 2025 door jouw cv met motivatie in te sturen. Maar wacht niet te lang. Zien wij in jou de geschikte kandidaat, dan plannen wij zo snel mogelijk een gesprek met jou in. Klik op de knop ’solliciteren’ om je aanmelding te voltooien.
Meer weten?
Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met Frank de Leeuw via F.deleeuw@pijnacker-nootdorp.nl of via 06 –51667026.
Procedure
Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:
Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd.
Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Eerste gesprek.
Eventueel tweede gesprek.
Arbeidsvoorwaardengesprek.
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Indien wij behoefte hebben aan ondersteuning, nemen wij zelf contact op. Voor vragen kun je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!