Overslaan naar content

Medewerker gegevensbeheer | 32 - 36 uur

  • Hybride
  • € 3.052 - € 4.297 per maand
  • Domein Samenleving
  • HR-21: Medewerker ontwerp & voorbereiding III

Functieomschrijving

Wil jij als gegevensbeheerder bijdragen aan het verwezenlijken van de ambities in onze groeiende gemeente? Wil jij graag je bijdrage leveren aan het onderhoud en het beheer van de openbare ruimte? Lees dan snel verder.


De komende jaren neemt het aantal inwoners binnen onze gemeente fors toe. De gemeente investeert daarom flink in de openbare ruimte en in uitstekende woon- en leefgebieden. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, infrastructuur, natuur & recreatie. Hierbij speelt het data- gegevens beheer een zeer belangrijke rol.


Wat ga je doen

Als gegevensbeheerder voor de afdeling IBOR heb je een veelzijdige functie. Je houdt het beheersysteem up to date en bewaakt de procesmatige koppelingen met onder andere de BGT en de gemeentelijke kaartviewer.


Vanuit het team krijg jij specifieke vragen en opdrachten voor het aanleveren van informatie voor projecten die de gemeente zo goed mogelijk wil uitvoeren. Je draagt zorg voor de themakaarten die gebruikt kunnen worden bij onder andere de vakdisciplines: wegen, groen, afval, riolering, kunstwerken (bv. Bruggen) en openbare verlichtingen en verkeersregelinstallaties.


Als gegevensbeheerder ben jij in staat je collega’s uitleg te geven over het gebruik van software als Geovisia en te begeleiden bij eventuele problemen. Je neemt initiatief om het pakket verder te laten ontwikkelen om zo het werk voor je collega’s makkelijker te maken. Je hebt een dienstverlenende instelling en in staat goed samen te werken.


Het is een afwisselende functie waarbij je het ene moment checkt of de binnengekomen data correct is en het andere moment geef je instructies aan je collega over het gebruik van de applicatie. Verder komen de volgende werkzaamheden aan bod:

  • Je brengt in kaart welke ontwikkelingen bij de verschillende vakdiciplines invloed hebben op de informatievoorziening;
  • Je verzorgt gebruikersoverleggen en mogelijke korte trainingen door specialisten die nodig zijn voor gedegen gegevensbeheer voor het team;
  • Je stemt beheerinformatie af vanuit het beheer van de openbare ruimte;
  • Je controleert ingevoerde inspecties;
  • Je levert data aan collega’s en externe partijen en je beantwoord vragen van externe partijen die mogelijk mutaties gaan verwerken in Geovisia;
  • Je verbeterd data paspoorten naar aanleiding van vragen en nieuwe inzichten;
  • Je voert overleggen met andere relevante gegevensbeheerders en applicatiebeheerders.


De medewerker gegevensbeheer werkt samen met andere gegevensbeheerders en functioneel applicatie-beheerders om objectgericht werken binnen de gemeente mogelijk te maken. Objectgericht werken houdt in dat door de gehele organisatie objectinformatie gedeeld en hergebruikt wordt.


Waar ga je werken?

Je komt als Medewerker Gegevensbeheer te werken in het team Integraal Beheer Openbare Ruimte van de afdeling Wijkzaken (IBOR). Binnen dit team werken 20 enthousiaste collega’s. In dit team heeft ieder zijn eigen verantwoordelijkheden en delen we onze kennis en ervaring. De werksfeer is prettig en informeel. Veel werk wordt door advies- en ingenieursbureaus uit handen genomen.


Vereisten

Dit bieden wij

  • Salaris tussen maximaal € 4.297 bruto per maand op basis van 36 uur (Schaal 8).
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% op het bruto salaris
  • Toegang tot het vitaliteitsplatform Thrive met een budget van € 250,- per jaar.
  • Je krijgt per jaar 194,4 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.
  • Persoonlijke ontwikkeling op maat en begeleiding om jouw ambities waar te maken. Via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse onlinecursussen en trainingen volgen.


We bieden je in eerste instantie een jaarcontract. Wanneer het van beide kanten bevalt, wordt dit na een jaar omgezet in een vast dienstverband. Ben jij een kandidaat die beschikt over de nodige opgedane kennis en ruime werkervaring binnen gemeenteland dan behoort een vaste aanstelling bij aanvang van je dienstverband tot een van onze mogelijkheden!


Overige arbeidsvoorwaarden

  • Je krijgt per jaar 194,4 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur;
  • Pensioenopbouw bij ABP;
  • Hybride werken;
  • Een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag;
  • Surface en mobiele telefoon;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.


Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden


Goed om te weten

  • Gratis parkeren bij het gemeentehuis;
  • Goede verbinding met OV;
  • Een actieve personeelsvereniging.


Interesse? 

Reageer vóór 2 december door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop ’solliciteren’.


Meer weten?

Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met Arne Kagie, Teammanager IBOR, 0627433080


Procedure

Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:

  1. Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
  2. Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
  3. Eerste gesprek;
  4. Eventueel tweede gesprek;
  5. Arbeidsvoorwaardengesprek;
  6. Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan.


We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl

Hybride

of