Overslaan naar content

Technisch Projectleider | 32 - 36 uur

Hybride
  • Pijnacker-Nootdorp
€ 3.558 - € 5.247 per maandWijkzaken

Functieomschrijving

Wil jij als (aankomend) technisch projectleider bijdragen aan het verwezenlijken van wegreconstructies, het aanleggen van een park met waterverbindingen, vervangen en onderhouden van loop- en fietsbruggen? En wil je bijdragen aan de ambities in onze groeiende gemeente? Solliciteer dan direct.


De komende jaren neemt het aantal inwoners binnen onze gemeente fors toe. De gemeente investeert daarom flink in de openbare ruimte en in uitstekende woon- en leefgebieden. We werken de komende jaren aan meerdere klussen en projecten op het gebied van infrastructuur. Hierbij speelt een goede ontwikkeling en aansturing van de leefomgeving een zeer belangrijke rol.


Wat ga je doen

Een groeiende gemeente met ambities heeft collega’s nodig zoals jij, die met de ambities in de openbare ruimte aan de slag willen. De technisch projectleider is een zelfstandige en afwisselende functie waarbij jij alle ruimte krijgt deze zelf vorm te geven en je eigen te maken. Je werkt samen in duo’s met jouw collega’s. Samen houden jullie het overzicht van geplande werkzaamheden, geven jullie sturing aan de meerjarenplanning, houd je individueel en in afstemming de financiële uitgaven bij en vier je successen met je collega’s en teamleden.


Je werk in beeld

De volgende werkzaamheden maken deel uit van je takenpakket:

  • Adviseren over werkzaamheden in de openbare ruimte van ontwerp tot realisatie. Dit kan variëren van eenvoudige vervangingswerkzaamheden tot de aanleg van een nieuwe weg, park, beschoeiingen, loop- en fietsbruggen, waterverbinding, etc.;
  • Afstemmen met bewoners en winkeliers, projectteamleden en collega’s van andere afdelingen. Je stemt ook af met bijvoorbeeld het Waterschap, bedrijven, verenigingen en instanties waarbij je de samenwerking zoekt en aanmoedigt,
  • Verzorgen van uitgewerkte technische plannen, prijsaanvragen, bijhouden uitgaven en projectadministratie;
  • Opstellen van een projectplan en (laten) opstellen van een planning en kostenraming. Afdeling inkoop helpt jou met een aanbesteding als dat nodig is.
  • Regie voeren op werkzaamheden vanaf de planfase tot en met de uitvoeringfase inclusief het aansturen van aannemers, toezichthouders, advies- en/of ingenieursbureaus.
  • Zorgen dat werkzaamheden uitgevoerd worden binnen de beschikbare middelen en gestelde kaders (tijd, geld, kwaliteit, enz.).


Waar ga je werken?

Je komt als technisch projectleider te werken in het team Integraal Beheer Openbare Ruimte van de afdeling Wijkzaken (IBOR). Binnen dit team werken 20 enthousiaste collega’s. In dit team heeft ieder zijn eigen verantwoordelijkheden en delen we onze kennis en ervaring. De werksfeer is prettig en informeel. Binnen het team staat iedereen voor elkaar klaar en we doen veel aan teambuilding.


Vereisten

Wat neem je mee?

Wij zoeken een professionele collega die van aanpakken houdt, verantwoordelijkheid neemt en eigenaarschap toont! We zoeken juist die nieuwe collega die praktisch is ingesteld maar ook denkt in verbeterkansen en oplossingen. Verder ben je sociaal, positief ingesteld, heb je de nodige humor en ben je daadkrachtig en weet je mensen mee te nemen. Je weet met jouw kennis van zaken anderen te overtuigen. Je krijgt energie om je tanden te zetten in verschillende uitdagingen. Verder beschik je over:

  • Je hebt bij voorkeur een hbo-opleiding op het werkterrein van de civiele techniek en/of cultuurtechniek. Heb je een mbo-opleiding met hbo werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar werkervaring binnen de civiel- en /of cultuurtechnische werkvoorbereiding (bij een gemeente of een aannemer?), dan ben je óók van harte welkom. We kijken dan samen naar eventuele groei- en ontwikkelmogelijkheden.
  • Je hebt ervaringen opgedaan in verschillende zetten van de werkvoorbereiding.
  • Je bent in staat om projectmatig te werken en gebruikt de tools die hiervoor zijn.
  • Je hebt kennis van zaken en bent een goede sparringpartner voor jouw teamleden en collega’s.
  • Ervaring met het (laten) opstellen van beheerplannen en uitvoeringsprogramma’s.
  • Je hebt ervaring in een bestuurlijke omgeving. Je hebt een sterk gevoel voor bestuurlijke en maatschappelijke verhoudingen.
  • Je denkt in mogelijkheden en kansen en durft verbetervoorstellen aan te dragen.


Samen met het team kijken we welke taken jij gaat oppakken. We verwachten niet dat je alles al weet en/of kunt. Met een leergierige en proactieve houding kom je heel ver. Collega’s helpen je verder in jouw ontwikkeling. Daarbij krijg je veel vrijheid in je werk. Zo zorgen we dat het goed is voor jou en goed is voor het team.


Dit bieden wij

  • Salaris tussen de € 3.558, - en € 5.247 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal 10). Per 1 okt. ’24 max. €5.313;
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% boven op het brutosalaris;
  • Persoonlijk Gezondheidsbudget (PGB) van € 250,- per jaar;
  • Toegang tot het vitaliteitsplatform Thrive met een budget van € 250,- per jaar;
  • We werken hybride. Dit houdt in dat je max. 2 dagen thuiswerkt en 2 of 3 dagen op kantoor;
  • Je krijgt per jaar 194,4 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur;
  • Persoonlijke ontwikkeling op maat en begeleiding om jouw ambities waar te maken. Via ons eigen studieplein kan je dan ook diverse onlinecursussen en trainingen volgen;
  • We bieden je in eerste instantie een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband. Een direct vaste aanstelling behoort tot de mogelijkheden als je over ruim voldoende en aantoonbare werkervaring beschikt.


Overige arbeidsvoorwaarden

  • Pensioenopbouw bij ABP;
  • Hybride werken, thuiswerkfaciliteiten en een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag;
  • Surface en mobiele telefoon;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer;
  • Diverse andere vormen van verlof zoals ouderschapsverlof en zorgverlof.


Goed om te weten:

  • Gratis parkeren bij het gemeentehuis;
  • Goede verbinding met OV incl. reiskostenvergoeding;
  • Een actieve personeelsvereniging.


Interesse?

Reageer voor 5 augustus door je cv met motivatie in te sturen, klik hiervoor op “solliciteren”.


Meer weten?

Neem contact op met Arne Kagie, Teammanager IBOR, 0627433080


Procedure

Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:

  1. Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
  2. Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
  3. Eerste gesprek;
  4. Eventueel tweede gesprek;
  5. Arbeidsvoorwaardengesprek;
  6. Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan!


We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl

Hybride

of