
Werkvoorbereider civiel | 36 uur
- Hybride
- € 3.359 - € 4.811 per maand
- Domein Fysieke Leefomgeving
- HR-21: Medewerker ontwerp & voorbereiding IV
Functieomschrijving
Wil jij een bijdrage leveren aan de groeipotentie van onze gemeente en de verbetering van de openbare ruimte? Solliciteer dan op deze functie.
Wat ga je doen?
Als werkvoorbereider civiel ondersteun je de civiele projectleiders bij de voorbereiding, uitvoering en overdracht van nieuwbouwprojecten, zoals het bouw- en woonrijpmaken van woningbouwlocaties en bedrijventerreinen. Maar ook bij herinrichtingsplannen en infrastructuurprojecten. Samen met de stedenbouwkundigen werk je aan ontwerpen voor de inrichting van de openbare ruimte en maak je grondtransactietekeningen voor de grondzakenjuristen. Je werkt hoofdzakelijk in het CAD-programma Microstation.
Waar ga je werken?
Je komt te werken in het team Ontwerp & Realisatie binnen het domein Fysiek Leefomgeving. Binnen het team werken 14 enthousiaste en gedreven collega’s. Dat zijn stedenbouwkundigen, civiele projectleiders, werkvoorbereiders, directievoerders, toezichthouders en een projectassistente. In het team heeft ieder zijn eigen verantwoordelijkheid en delen we kennis en ervaringen met elkaar. De werksfeer is prettig en informeel. Binnen het team staat iedereen voor elkaar klaar.
Het team Ontwerp & Realisatie levert ondersteuning in de realisatie van diverse ruimtelijke projecten in de vorm van:
Stedenbouwkundig advies, ontwerp en toetsing.
Civiel- en cultuurtechnisch advies, ontwerp, engineering, aanbesteding en toetsing.
Directievoering en toezicht.
CAD-tekenen.
Landmeetkundige werkzaamheden.
Ondersteuning grondzaken (aan- en verkooptekeningen, splitsingen, grensaanwijs, grensreconstructies).
Administratieve projectondersteuning.
Vereisten
Wat zoeken wij in jou?
Voor de uitvoering van deze functie is het belangrijk dat je beschikt over:
Mbo werk- en -denkniveau op het terrein van de civiele techniek.
Minimaal 3 jaar ervaring in het vakgebied.
Kennis van Microstation of AutoCAD.
Kennis van RAW-systematiek.
Je bent flexibel, oplossingsgericht, betrouwbaar en gedreven.
Je kunt goed samenwerken en bent klantgericht.
Beschik je nog niet over alle competenties en vaardigheden die gevraagd worden, maar ben je leergierig en gedreven om het vak verder te leren? Dan bekijken we graag hoe we je hierbij kunnen ondersteunen.
Dit bieden wij
Salaris tussen de € 3.359,- en € 4.811,- bruto per maand op basis van 36 uur (Schaal 9).
Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris.
Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar.
Vitaliteitsbudget van € 250,- per jaar.
We bieden je in eerste instantie een jaarcontract.
Overige arbeidsvoorwaarden
Je krijgt per jaar 201,6 uren verlof bij een volledig dienstverband van 36 uur.
Pensioenopbouw bij ABP.
Hybride werken.
Een thuiswerkvergoeding van € 3,-per dag.
Surface en mobiele telefoon.
Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
Meer weten over onze arbeidsvoorwaarden? Klik dan hier: Onze arbeidsvoorwaarden
Goed om te weten
Gratis parkeren bij het gemeentehuis.
Goede verbinding met OV.
Een actieve personeelsvereniging.
Interesse?
Ben jij de degene die we zoeken? Dan kijken we uit naar jouw sollicitatie. Reageer vóór 19 maart door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop ’solliciteren’.
Meer weten?
Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met René van Loenen, teamleider Ontwerp en Realisatie, 0620017002
Procedure
Je hebt gesolliciteerd en nu? Dit kan je van ons verwachten:
Je hebt je cv en motivatiebrief ingestuurd;
Zo snel mogelijk hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek;
Eerste gesprek;
Eventueel tweede gesprek;
Arbeidsvoorwaardengesprek;
Gefeliciteerd, je hebt een nieuwe baan.
We verzoeken (recruitment)bureau’s vriendelijk geen contact op te nemen naar aanleiding van deze vacature. Mochten wij hulp willen gebruiken dan nemen wij contact met jullie op. Vragen hierover kan je mailen naar: recruitment@pijnacker-nootdorp.nl.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!